2018/11/10

ජයාගෙ තව ජරමරයක්

පලවෙනි කොටස

කලින් කතාවෙ කතා නායකයා ⁣වන
අවුලා නොහොත් ජයන්ත නොහොත්
මගේ බොක්කෙ ෆිට් එක වන ජයා ව
ඔයාලට මතක ඇතිනේ ......

මේ ජයාගෙ තව ජරමරයක්....

මගෙ ෆිට් එක ජයා නොහොත් අවුලා
නාට්‍ය හා රංග කලා ඩිප්ලෝමා එක
කරන්න ආවෙ නාට්‍ය රචනය ගැන
අවුලාට තිබුන හැකියාව නිසා.......
හැබැයි දැන් මට ඒකා ගැන රචනා
කරන්න වෙච්චි එක තමා උනේ...

ඩිප්ලෝමා එක ඉවර උනත් අවුලගෙයි
මගෙයි යාළුකම ඉවර උනේ නැ......

අපි දෙන්නම ඒකාලෙ වැඩ කලේ නයිට්
ශිප්ට් එකක්...
ඉතිං උදේ ඉඳන් හවස හය විතර වෙනකං
අපිට ඕන පිස්සුවක් කරන්න වෙලාව
තිබුණා ....

කලින් පෝස්ට් එකේ මම ජයා එක්ක
බාර් එකකට ගිහින් වෙච්චි දෙයක්
කිව්වා මතක ඇතිනේ.....
ඇත්තටම මට බාර් එකකට යන්න හා හාපුරා
අවස්ථාව ලැබුනෙ අවුලා නිසා තමා....
මෑන් බීමට නං කියාපු බඩුව....

නමුත් මම කියන්න හදන්නේ මෑන් ගෙ
තවත් හැකියාවක් ගැන

කෑල්ලක් ටෝක් කරලා දා ගන්න
පුදුමාකාර හැකියාවක් තියෙන කෙනෙක්
තමා පොර....
කෑලි කිව්වට ඉතිං කෑලිම නෙමෙයි ෆ්‍රෙන්ඩ්ස් ..
ඇන්ටිලා...අක්කලා... බැඳපු කේස්
හොඳේ .....

එහෙම කිව්වට ස්ත්‍රී පක්ෂය කේන්ති
ගන්ඩ එපා හොඳේ ...
මම කිව්වේ අවුලගෙ හැකියාව ගැන..

බස් එකේ නැඟලා බහින පරක්කුවට
මෑන් එකක් ටකල් කරන අවස්ථා
නං එමටයි...
කුඩ පාරවල් කාපු අවස්ථාත් නැතුවම
නෙවෙයි ඉතිං ...
හැබැයි දුර්ලබයි.

කස්ටියට මතක ඇති බම්බලපිටියෙ
ස්ටේෂන් එක ගාව පාස්පෝට්
කන්තෝරුව තිබුන කාලෙ...

ඔතන දැල දාලා ඇති මිනිහා
ඉහේ කෙස් ගානට....

" කොහොමද බං උඹ ඕවා සෙට්
කරගන්නෙ "
ඉරිසියාවෙන් පැලෙන සයිස්
එකෙන් මම වෙලාවකට අහනවා..

" මොනාද සමා ඔව්වා ..
ඔතන වටයක් කැරකුනු ගමන් තනියම ආපු
එකක් මීටර් කර ගන්නවා...
පාස්පෝට් එක හදන වැඩේට එහෙට
මෙහෙට දුවලා පැනලා වැඩේ කරලා
දෙනවා...
පාස්පෝට් එක ගන්න හවස් වෙනකං
ඉන්න ඕන නිසා පැයක් දෙකක්
කොහෙට හරි අදිනවා..."

ඕකා එක හුස්මට කියලා දැම්මට
ඒක එක්ස්පීරියන්ස් එකත් එක්කම
එන්න ඕන එකක් මිසක් අපි ඕක
කරන්න ගියා නං හතර හන්දි
කඩාගෙන තමා නතර වෙන්නේ ..

දැන් තමයි කතාව

දවසක් මෑන් ට කෙල්ලෙක් සෙට් උනා..

ඇත්තටම අවුලා හිතලා නෑ මේක
කෙල්ලෙක් කියලා ...
පොඩි බබෙක්ව අතින් අල්ලන් කඩේට
යනවා දැකපු අවුලා හිතලා තියෙන්නේ
බැඳපු එකක් කියලා ...
සෙට් වෙලා මීට් උනාම තමයි දන්නේ
ඒ අක්කගෙ ලමයා කියලා ...

දැන් ඉතිං මෑන් මේක අදිනවා...

ඉස්සර අද වගේ හෑන්ඩ් ෆෝන් හැමෝටම
නෑ.....
කොමිනිකේෂන් වල පිහිට තමා...
මුණ ගැහෙන්න සතියකට කලින්
වත් කතා කරලා දින දාගන්නවා..

එක දවසක් අවුලට කෑල්ල එක්ක
රූම් එකකට යන්න සල්ලි නෑ ....

මිනිහා මගෙන් උදව්වක් ඉල්ලුවා...
සල්ලි නෙවෙයි ...
රූම් එකක්...

මම කලින් කිව්වේ මමයි අවුලා නොහොත්
ජයා යි රෑ වැඩ කරන්නේ කියලා ...
ඉතිං දවල් වරුවම ගෙදර තමා..

දවල්ට අපේ ගෙදර මම විතරයි ..
අම්මා වැඩ...
නංගි වැඩ...
මල්ලි ස්කෝලෙ ....

ඉතිං දවල් වරුව ගෙදර මම විතරයි ...
ජයා ⁣අපේ ගෙදරට අර ගර්ල් ව
එක්කගෙන එන්න කල්පනාව..

මටත් බෑ කියන්න බෑ....
බොක්කෙ ෆිට් එකනෙ...

මම කැමැත්ත දුන්නා ...
හැබැයි මේ ටිකත් කියලා ..

ජයා...
වැඩේ කරගනිං ..
අවුලක් නෑ ....
හැබැයි පුතෝ උඹ දන්නවනේ...
අපේ වත්තෙ ගෙවල් පහ හයක්
තියෙනවා ....
කෑ ගැහිලි බෑ....
සද්ද බද්ද බෑ...
විශේෂයෙන් උඹේ ලවුස්පීකර් ⁣කට
වහං හිටපං හොඳේ ....
නැත්තං මගෙ කාඩ් කුඩු...

"පිස්සුද සමා...
අවුලක් නෑ ...එල එල"

*******************************************

කොහොම හරි ඒ දවස උදා උනා ...

උදේ දහය විතර වෙද්දි කපල් එක ගෙදර
ආවා....
මම කියපු විදියටම ගේට්ටුවට
තට්ටු නොකර බොහෝම පුරුදු
විදියට ගේට්ටුව අැරගෙන ගෙදරට ආවා..

ජයා...
කරන වැඩක් සද්දෙ වහලා කරගනිං..
විශේෂයෙන් උඹෙ ලවුස්පීකර් කට වහං,
හිටපං හොඳේ ....
නැත්තං අහල පහල මිනිස්සු හිතයි
ගේ ඇතුලෙ වලියක් කියලා ..
පැය දෙකකින් විතර මම එන්නං...
එතකං මගෙ කාඩ් කුඩු නොකර
වැඩේ කරගනිං හොඳේ ....

දෙන්න තියෙන උපදෙස් ඔක්කොම ටික
දීලා මම පාර පැත්තට ගියා...

යන ගමන් මාත් එක්ක වැඩ කරන
යාළුවෙක් මුණ ගැහුනා
( කතාවට සම්බන්ධ කෙනෙක් ඈ)
ඒ මහේෂ් ...
එයාටත් විස්තරේ කියලා එයත් එක්කම
ගාලුපාරේ කඩයක් කරන යාළුවෙක්
මුණ ගැහෙන්න ගියා
( එයත් සම්බන්ධයි කතාව⁣ට)

දෙන්නටම ජයාගේ කතාව කියලා
කඩේ කරන යාලුවගෙන් එයාගෙ
පුෂ් බයිසිකලෙත් ඉල්ලගෙන
මම මහේෂුත් එක්ක අපි එක්ක
වැඩ කරන අක්කා කෙනෙකුගෙ
ගෙදර ගියා....

ඇයි ඉතිං පැය දෙකක් යවා ගන්නත්
එපැයි...

කතා⁣වෙ හොඳම හරිය දැන්

ඒ ගෙදරට ගිහින් විනාඩි ගාණක්
ගියෙ නෑ ..... කෝල් එකක් ආපි
ගෙදර ලෑන්ඩ් ලයින් එකට.

ඉතිං මට මොකෝ...
මගේ ගෙයක් නෑ ....

" සමන්ත මල්ලි ....
ඔයාව ඉල්ලන්නේ ...."

ඒ ගෙදර අක්කා එහෙම කියලා...
මට ෆෝන් එක දික්කලා .....

( මේක කියවන බොලාට ⁣දැනෙනවද
ඉස් මුදුන සීතල වේගෙන යනවා..
පිට දිගට හිරි වැටීගෙන යනවා...
කකුල් දෙක හොල්ලන්න බැරුව
ලොක් වීගෙන යනවා...
උගුර කට වේලිලා යනවා....)

අැයි යකෝ කවදාවත් නැතුව පිට
ගෙදරකට ගිහින් ඉඳිද්දි ඒ ගෙදරට
කවුරු හරි කතා කරලා ගෙදරට
ආපු අමුත්තට කතා කරන්න පුළුවන් ද
කියලා අහනකොට එහෙම වෙන්නේ
නැද්ද .....

අනික ගෙදර මරාලයක් සෙට්
කරලා තියෙද්දී ......

මොකක් නමුත් බාල්දියක් ...
මොලේ ස්නායු එක හෙලාම
සඥා කරන්න පටන් ගත්තා ...

අව සිහියෙන් වගේ මම ෆෝන් එක
දිහාට ඇදී....ලා ගිහින් ෆෝන් එක
කණේ තියාගෙන හලෝ කිව්වා...

සමන්ත ...සමන්ත
මම කතාකරන්නෙ....
( අර කඩේ යාළුවා )

අන්න උඹලගෙ නංගි ගෙදර ගියා...
අසනීපයි කියලා නිවාඩු දාලා
ඇවිල්ලා ...
අපේ කඩෙන් කිරි පැකට් එකකුත්
අරන් ගියේ...
අවුලා තාම ගෙදර නේද....

මට දැන් හතර හන්දිත් පණ නෑ

අක්කෙ අපි යනවා ...
එහෙම කියාගෙන මම එලියට පැන්නා..
යාළුවා මහේෂුත් ඒ එක්කම ආවා..

මොකද අවුල...

මහේෂ් ....
අපෙ නංගි වේලසනින් ඇවිල්ලා බං..
අන්න ගෙදර යනගමන්ලු..
කඩේ එකා කිව්වේ ...
ජයා ව දැකලා මොන ජංජාලයක්
වෙයිද දන්නෑ බං....

අම්මට සිරි....
මොකක්ද කරන්නේ දැන්...

මොනා කරන්නද කියලා තේරෙන්නේ
නෑ බං....
අර ජෝඩුව ගෙදර ඉන්නවා දැක්කොත්
ජංජාලයයි....
කොහොම හරි නංගිට කලින් ගෙදර
ගියොත් හරි....
මගෙ හතර හන්දිත් පණ නෑ මහේෂ් ..
උඹ පාගපං බයිසිකලේ ..

මම බයිසිකලේ පදින්න මහේෂ්ට
දීලා පොල්ලෙ වාඩි උනා....

මට දැන් පිච්චර් එක වගේ
මැවෙනවා
නංගි ගෙදරට යන හැටි..
දොරට තට්ටු කරන හැටි...
අවුලා දොර අරින හැටි...

නංගි ගේඇතුලට යයිද..
ඇතුලෙ ඉන්න ගෑණු ලමයව
දකීද....
උන් දෙන්නගෙ ජිංකි ජිංකාව
ඉවරද...
නැද්ද ....
ඒ හොන්තුව අැඳුම් ඇඳලා ඉඳීද...
නැද්ද ....
නංගි කෑ ගහයිද ....
නැද්ද ....
අහල පහල අය එයිද....
නැද්ද ....

ආයෙ කතා දෙකක් නෑ ...
ගෙදර වසලත් හමාරයි ...
වත්තෙ ගෙවල් වල උන්ට මූණ
දීලත් හමාරයි ....
පාරෙ ගිහිල්ලත් හමාරයි ...
දහම් පාසලේ උගන්නලත් හමාරයි ...
⁣ගමේ ඉඳලත් හමාරයි....
ආයෙ නිකං ගේ ඇතුලෙ රෙස්ට් හවුස්
එකක් කලා කියලා තමා කතන්දරේ
යන්නේ ....

බයිසිකලේ යන ටිකට මමම ප්‍රධාන
චරිතෙ රඟපාන මගේම පිචැර් එක
මටම පේනවා දැන්...

මහේෂ් ...
ඕක හයියෙන් පාගලා යමං උට්ටෝ.....................

*********************************************

ඒ වෙනකොට මහේෂයා දාඩියෙන්
පෙඟිලා ....
හතර හන්දි පණ නැති මම තාම
පොල්ලෙ....

කොහොම හරි ගෙවල් වලට හැරෙන
පාර ගාවට ආවා...
කලබලයක් නෑ තාම

ගේට්ටුව ගාවට ආවා...
කලබලයක් නෑ තාම.

වත්තට ආවා ...
කලබලයක් නෑ තාම.

අපි දෙන්නා උපාසක බලල්ලු දෙන්නෙක්
වගේ ගේ දොරකඩට ආවා...
කලබලයක් නෑ තාම....

ගෙදර සාලෙ නංගි වාඩි වෙලා ඉන්නවා .
අවුලා වාඩි වෙලා ඉන්නවා .
අර කෙල්ලත් වාඩි වෙලා ඉන්නවා .

මට දැන් මාර අවුල...
වැඩේ ගොඩින් ෂේප් උනේ කොහොමද
කියලා හිතාගන්නම බෑ...

කමක් නෑ ...
කොහොම හරි ෂේප් වෙලානෙ.....
ජයාවයි කෙල්ලවයි එලියට අරගෙන
විස්තරේ අහගන්ඩ ඕනෙ...

එහෙම හිතපු මම
"අපි යංද මචං...
කියලා කියන්න හදන කොටම...

අර ගොං මෝඩ මූසල අවුලා...
උගෙ ලවුස්පීකර් කටෙන්...

එක වචන පේලියකින්
සම්පූර්ණ කතාවම කියලා
ඉවර කලා කියහංකෝ

සමා...
අවුලක් නෑ සමා...
අපි දෙන්නා වැඩේ ඉවර කරලා
දොර අරිනකොටම තමයි නංගි ආවෙ
නංගිට මාට්ටු නෑ සමා........

ඉතාම කැත...
අප්‍රසන්න සතෙක් දැක්කා වගේ
මූණ වෙනස උනු නංගී ගස්සගෙන
ගෙට ගියා..

******************************************

මීලඟට
අවසාන කොටස
අවුලා මට සෙට් කල කෑල්ල

No comments:

Post a Comment